۱۳۸۸ تیر ۲۴, چهارشنبه

چه می گویید؟؟

صدای ضجه های مادر سهراب آزارم می دهد. خودش را روی قبر انداخته و با شدت گریه می کند. بعد از بیست روز دوندگی حالا گفته اند بیا جنازه اش را تحویل بگیر! پزشکی قانونی گفته است ما جسد را 29 خرداد تحویل گرفته ایم! یعنی این مدت اصلا توی زندان اوین نبوده و توی سردخانه بوده است
تلویزیون ایران مشغول پخش صحنه های اعترافات سربازهای اسرائیلی است. یکی شان می گوید رئیس ما مدام در گوش ما می خواند که" هیچ کس در غزه بی گناه نیست! نظامی و غیر نظامی مستحق کشته شدن هستند. بیگناهی وجود ندارد" . تلویزیون ایران برای کشته شدن یک زن مصری چند روز عزا می گیرد. مرتب تیتر اول خبرهایش این مطلب است. دولت آلمان را به خاطر این مساله محکوم به نقض قوانین بشر می کند. آن وقت .... حتی کوچکترین اشاره ای به مرگ سهراب و مراسم او در اخبار رسانه به اصطلاح ملی نمی شود! می گویند به مانند سهراب جسدهای زیادی اکنون در سردخانه ها هستند که هیچ کس خبری از آنها ندارد و حتی اسم آنها معلوم نیست. می گویند خانواده این قربانیان را مجبور ی کنند تا برگه ای امضا کنند منوط بر اینکه این شخص یک بسیجی بوده است! اگر واقعا بسیجی شما کشته شده چرا بیست روز او را قایم کردید و چرا کوچکترین اشاره ای به این خبر نمی کنید در اخبارتان؟
چرا دقیقا نمی گویید فلان عامل بیگانه با فلان اسم و مشخصات این آقا را کشت؟؟ یک آدم مگر چقدر باید احمق باشد که حرفهای شما و اعتراف گیری های دروغین شما را زیر شکنجه های مرگ بار باور کند؟
آیا در ایران هم زیر گوش سربازها می خوانند که هر کس را دیدی رنگ سبزی به تن یا به دهان یا به دست داشت بکش!؟ بیگناهی وجود ندارد. نظامی و غیر نظامی ندارد. هر کس را دیدی بکش. خون همه اینها حلال است!!! آیا به راستی چنین نیست؟
یکی دیگر از این سربازها می گوید ما غیرنظامیان را سپر بلای خود می کردیم و وارد ساختمان ها می شدیم. به حالتی که لوله تفنگ روی شانه های وی قرار داشت. شما قصدتان از نشان دادن این اعترافات چیست؟ می خواهید نشان دهید که زشت تر و کریه تر از چهره شما، چهره دیگری نیز در دنیا هست به نام اسرائیل که از شما وحشی تر است؟ من می گویم شما وحشی ترید. شمایی که تمام مردم را سپر بلای خود کرده اید برای حفظ قدرتتان و از کشتار هیچ انسانی ابایی ندارید. به شماها چه می شود گفت؟ از حیوان هم پست ترید... ننگ بر وحشیان و خونخواران باد

۲ نظر:

  1. نمی دونم چی بگم که جرات دیدن فیلمهای مادر سهراب رو هم نداشتم. فقط موندم چطور تحمل می کنه. همین طور بقیه خانواده هایی که شهید داده اند یا از بچه هاشون بی خبرند. معتقدم ندا از همه شون خوشبخت تر بود که اونجوری کشته شد! چند ثانیه بیشتر طول نکشید.دست این از خدا بی خبرها افتادن مصیبته!
    دستشون به خون هزارها نفر آلوده است و صحبت از زن مصری می کنند! شما که خودی و غیر خودی هم نمی شناسید !
    وای بر شما. اما ظلم پایدار نمی ماند.

    پاسخحذف
  2. نمی نویسم چون صدام در گلو خفه شده! نای نفس کشیدن ندارم! پیداست که شمام اهل دردین پس می دونین چی میگم

    پاسخحذف